koszyk zakupów sklepu yoyotech.pl
Twój Koszyk
Kg
yoyotech.pl
Title
Przejdź do treści
Zasady wysyłki zamówionego towaru:
Dostawy są realizowane w czasie opisanym na karcie produktu po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Towar może zostać wysyłany zależy od wyboru wybranym przez Państwa w formularzu zamówienia

Przesyłka pocztowa polecona ekonomiczna
Przesyłka pocztowa polecona priorytetowa
Realizowane przez Poczte Polską

Przesyłki paczka w ruchu
Należy pamiętać aby w uwagach wpisać dane kiosku na który ma zostać wysłane zamówienie
https://www.paczkawruchu.pl/znajdz-kiosk/
Realizowane przez Paczka w Ruchu

Przesyłka kurierska
Przesyłki kurierskie realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost Kurier, czasem również za pośrednictwem takich firm jak DPD, DHL, FEDEX, o wyborze kuriera decyduje sklep,
na podany adres email wysyłamy potwierdzenie nadania przesyłki



         
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno, chyba że zamówienie jeszcze nie zostanie odebrane przez kuriera

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest taśmą
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Po wysłaniu towaru wysyłamy do panśtwa nr przesyłki celem sprawdzenia gdzie aktualnie państwa paczka się znajduje
Przy odbiorze paczki od kuriera upewnij się, że na paczce nie ma żadnych uszkodzeń transportowych!
przed podpisaniem odbioru paczki bardzo dokładnie sprawdź, czy nie nosi ona żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego (obtłuczone, rozdarte pudełko; zerwana taśma, wgnieciony karton itp.)


Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego
Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone.

Zgłoszenie szkody sprzedawcy
1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.
2. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.
3. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

Sprawdź zawartość przesyłki
Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

1. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.
2. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.
3. Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie 733 374 374
3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera
Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

Zgłoszenie szkody sprzedawcy
O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

Data ostatniej zmiany dostawa: 24.05.2018r.
Wróć do spisu treści